Czy to już ten moment, w którym możemy napisać – na auta elektryczne jeszcze zbyt wcześniej? Nawet jeśli to jeszcze nie teraz, to już widać, że klienci i co za tym idzie producenci odłożyli elektryfikację w czasie – na top wracają auta hybrydowe. Zapraszamy na przegląd udanych hybrydowych SUV-ów, które możecie znaleźć w ofercie Carsmile!
Na diesle za późno na elektryki za wcześniej, co więc pozostaje? Oczywiście hybrydowe SUV-y, czyli współczesne auta rodzinne, które do tego są benzyniakami wspartymi elektrycznością. Dzisiaj już praktycznie każdy szanujący się producent ma je w swojej ofercie – zapraszamy na kilka naszym zdaniem najciekawszych aut tego typu.
Bestseller Carsmile wciąż ma się dobrze, zwłaszcza w wersji po liftingu. Do tego można go wynająć w 160-konnej wersji HEV:
https://carsmile.pl/oferta/hyundai/nowy-tucson/suv-leasing-wynajem-dlugoterminowy
Co ciekawe producent osobno podaje moc silnika spalinowego i elektrycznego, a ich łącza moc może sięgnąć nawet 160 KM. Wersja z napędem na jedną oś przyspiesza do 100 km/h w czasie 8,2 s i według danych producenta spala tylko 5,6-6,1 l benzyny na 100 km.
Ten model przez wiele lat cieszył się ogromnym wzięciem w ofercie Carsmile, ale wtedy nie miał nawet wersji hybrydowej. Obecnie Qashqai oferowany jest jako miękka hybryda oraz wersja elektryczna napędzana przez prąd wygenerowany silnikiem spalinowym. Pierwsza z nich ma moc 140 KM i całkiem dobre ceny:
https://carsmile.pl/oferta/nissan/qashqai/crossover-leasing-wynajem-dlugoterminowy
Średnie spalanie tej odmiany to 6,3-6,4 l benzyny na 100 km, a czas jej sprintu do 100 km/h wynosi 10,2 s.
Na rynku model ten jest już bardzo długo, bo debiut obecnej generacji Toyoty RAV4 miał miejsce w 2018 roku. Trochę już czuć jego wiek, zwłaszcza w kabinie, ale nie zmienia to faktu, że sama hybryda w nim stosowana nie ma sobie równych jeśli chodzi o oszczędność.
https://carsmile.pl/oferta/toyota/rav4/suv-leasing-wynajem-dlugoterminowy
Łączna moc układu to 177 KM w przypadku wersji z napędem na przednią oś i średnie spalanie, który wynosi tylko 4,5-4,7 l na 100 km według WLTP.
Zeszłoroczna nowość Hondy, to przykład na to, że do hybrydy można podejść nieco inaczej – dwulitrowy czterocylindrowy silnik pełni tu zwykle rolę generatora prądu, ale gdy potrzeba maksymalnej mocy, zaczyna współpracować z silnikiem elektrycznym – to przekłada się na świetne osiągi, ale Honda potrafi być też bardzo oszczędna.
https://carsmile.pl/oferta/honda/zr-v/crossover-leasing-wynajem-dlugoterminowy
Średnie spalanie według producenta to nawet 4,6-4,7 l na 100 km.
Najnowsze wcielenie Dustera to w zasadzie same hybrydy – począwszy od auta zasilanego benzyną lub LPG, przez miękką hybrydę aż po nowoczesną wersję Full Hybrid.
https://carsmile.pl/oferta/dacia/duster/suv-leasing-wynajem-dlugoterminowy
Ostatnia z wymienionych to aż 140 KM i tylko 10,1 s od 0 do 100 km/h. Do tego w pełni hybrydowy Duster potrafi być oszczędny – według producenta i norm WLTP spala średnio tylko 5 l benzyny na 100 km.